Picknick

Efter jobbet igår åkte vi och handlade lite på Willys och sen åkte vi vidare till Wadköping/Stadsparken. Där satte vi oss på en filt vi tagit med oss och njöt av solen och hade en liten picknick. Senare tog vi en promenad runt där och runt Stora holmen. Mysigt för alla barnen att vara där leka och bada:) Ett perfekt ställe att gå till om man har barn.

När vi hade gått där en stund mötes vi på vägen av några söta små barn, men mammorna ville inte vara så trevliga mot oss. Dom ville att vi skulle gå där i från.






När vi kom hem igen så beställde vi pizza och avnjöt den på balkongen. Det var ju så varm ute även igår kväll! Härligt! Nu ska jag göra mig i ordning och sen ska jag försöka väcka Andreas så att vi kan äta frukost tillsammans innan jag ska åka till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0