Grekmat:)

Har inte haft så stor lust att blogga nu på några dagar. Men nu har den kommit tillbaka lite igen:) Så hoppas den håller i sig. Igår var jag till frisören på fm och klippte mig, blev en uppfräschning av topparna nu inför sommaren. Gjorde även lite nya ljusa slingor. Känner mig som en ny människa! Alltid skönt att gå till frisören och ro om sig själv.

Var sen hemma en snabbis och gjorde mig i ordning för att sen åka iväg på studentfirande av min barndomsvän Malin som tog studenten i Hallsberg igår. Var hemma hos hennes stora syster i deras hus och firade. Dom hade gjort allt så fint! En lyckad kväll blev det med god mat och trevligt sällskap. Grattis ännu en gång Malin!

Vaknade här för inte så länge sen. Tog en lång sovmorgon idag och jag kan säga att det behövdes verkligen. Ikväll ska vi ut och äta med min pappa. Han fyllde år för några veckor sen men vi har inte fått till det ännu och kunnat firat honom. Men nu äntligen ska det bli av ikväll. Vi ska äta middag på en grekisk restaurang som heter Grekiska kolgrillsbaren. Det ska bli så gott. Älskar verkligen grekmat:) Och där har dom verkligen väldigt bra mat, så rekommenderar ni som inte ätit där ännu att göra det. Ni kommer inte bli besvikna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0