Godmorgon!

Godmorgon! Sovit lika dåligt i natt också. Legat och vridit och vänt mig var och varannan timme känns det som. Har precis tagit en kall dusch och sitter nu och äter frukost. Jobbar kväll idag så hinner inte göra så mycket innan jobbet. Blir att börja göra mig i ordning snart. Undra om det kommer bli lika varmt ute idag som de senaste dagarna?!

Satt och tittade igenom HMs höst/vinter katalog härom dagen och gick sedan in på hemsidan och beställde hem lite kläder. Dom hade ganska mycket snyggt till hösten, så det kommer nog bli en del kläder till därifrån senare. Beställningen tror jag skulle komma i slutet utav juli. Här är några utav kläderna som jag beställde:

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0