En dag på stan!

Idag efter jobbet åkte jag upp på stan för att möta upp Linette som också hade slutat jobbet för dagen. Blev en heldag på stan med lite shopping, mat och en stor mjukglass med strössel i solen:) Mumms vad gott det var. Tack gumman för en toppen eftermiddag, hade det jätte trevligt!

Kollade runt lite på stan efter några ny skor nu till sommaren men hittade tyvär inga som jag fastnade för. Vill ha några snygga sandaler tack. Jakten fortsätter. Köpte i alla fall 2 st 3/4 dels leggings, ett par vita och ett par svarta. Perfekta att ha till klänningar och tunikor. Sen blev det en rutig bikini som var på rean för 39kr/delen. Kunde inte motstå, fastän jag inte behöver någon mer i år. 

Så här såg bikinin ut...

                                                

Nu ska jag ta och titta lite på tven och gosa med tjejerna. Är mycket skönare inne i lägenheten idag än vad det har varit de senaste kvällarna. Men jag har fläkten står på den högsta hastigheten ändå. Det är skönt med lite kallare luft som får cirkulera runt i lägenheten. Och det uppskattas av Märta & Molli också:)

                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0