Söndag

Vaknade med ett ryck i morse av att Andreas min sambo hoppade upp ur sängen och mummlade något. Det visade sig att han hade stängt av sin väckarklocka ett antal gånger så den inte hade ringt något mer och med det så var klockan ganska mycket när han titta på den, ca 30 minuter tills han skulle vara på jobbet. Inte kul! Men han hann i tid som tur var.

Nu sitter jag och äter lite frukost och tittar lite på Nyhetsmorgon söndag. Var precis en äldre man som skulle fylla 77år i nästa vecka som skrapade triss och vann 300 000kr, han blev så glad.  Och in kom hans barn och gratulerade honom, han fällde några tårar, så söt.  Grattis!

Igår var jag och hämtade ut ett packet från HM, alltid lika spännande var det är som är beställt och om det passar. Men allt såg ut att passa så det var kul:) Här är några utav de saker som kom igår:


                                                          
 
Senare idag ska jag och Andreas gå på fotboll, ÖSK spelar hemma match på Behrn Arena mot Halmstad BK kl 17.00. Så vi är där och hejar på ÖSK!

Kram på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0