Snart läggdax

Då var också denna kväll gjord på jobbet, skönt! Ska lägga mig snart i sängen och sova för i morgon blir det upp tidigt, redan klockan 05.15. Jag vet det är väldigt tidigt men jag brukar alltid gå upp vid denna tid då jag börjar jobbet 07.00. Vill ha tid på mig för att göra mig i ordning i lugn och ro och inte behöva stressa och rusa i väg. Hatar det! Och när detta händer så brukar min dag alltid bli förstörd på ett eller annat sätt.

Igår kväll tittade vi på Wallanders nya film "Arvet". Den vart helt okej, så som dom oftast brukar vara ... Gillar svenska kriminaldeckare så som Wallander, Beck och Johan Falk. Kul med svensk film då det mestadels är utländska filmer man ser.

Nästa sängen...

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0