shopping sugen

Är shopping sugen just nu. Skulle vilja handla en helt ny sommar garderob fast jag kanske inte alls behöver det:) Funderar på om jag eventuellt på måndag ska ta mig ut och titta runt lite men då efter de varit här och satt in persiennerna. Vet ju dock inte hur lång tid det tar.

Ska också köpa en present åt våra kära vänner Nina & Niklas som fick en lite Thilde den 18 april:) Vi ska och hälsa på dom nästa torsdag är det tänkt, så hoppas på det! Ska bli så spännande. Kan inte förstå att det kan vara så kul att handla bebis kläder och liknande som jag tycker att det är. Det är så söt och fint allting.

Det var lite kul för ca två timmar innan vi fick ett sms från Nina & Niklas att de hade fått Thilde så hade vi fått ett sms från Andreas bror Magnus & Carro att dom också hade fått en liten flicka. Andreas blev då farbror och nu är han både de och morbror. Tycker alla som får barn just nu bara får tjejer, undra vad det kan bero på.  De har ännu inte riktigt bestämt namn vad jag vet så får återkomma med det.

Nu blir det att göra mig i ordning för jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0