Hejsan!

Då har jag också skaffat mig en egen liten blogg. Tänkte att jag gör väl som de flesta andra och börjar blogga. Jag själv läser ju en del bloggar så varför inte börja själv. Så blev det och vi får se hur det går:)

Idag är det lördag och man är ledig, Skönt! Vädret är ganska så fint idag, soligt men inte så där super varmt men det duger helt klart. Är inne på min andra lediga helg nu utav tre, så bäst att njuta för fulla drag. Har inte alls några direkta planer för dagen, utan att bara ta det lugnt. Plocka lite i lägenheten och köra någon tvättmaskin skulle inte vara fel. Sitter och tar mig en kopp kaffe just nu i soffan och tittar på våra 2 katter som sitter vid balkongdörren och luktar på den friska luften som kommer in. ¨

Ska försöka se lite hur det funkar med design och så, men är inte helt hundra på om jag kommer förstå så mycket! Kanske får ta hjälp av sambon för att få till det;)

Ha en trevlig fortsatt lördag allesammans så hörs vi av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0