Handlat

Efter jag slutade jobbet idag så vart jag upphämtad av min snälla morfar och det bar iväg till Marieberg för att stor handla lite på Coop Forum. Tycker inte man har handlat så mycket men sen när man kommer fram till kassan så blir det ändå dyrt! Tråkigt det där:( Var sen in en snabbis på Gina Tricot och där hade dom lite rea. Hittade två tunikor till mig för 49kr/st, blev en naturvit och en korallfärgad. Hittade även två styckna ungefär likadana som jag köpte till mamma. :) Bra det där med rea, alltid hittar man något.

Just nu är jag på landet hos min mormor & morfar och hälsar på lite, följde med hit efter att vi handlat klart. Andreas slutar vid 18-tiden idag så han kommer ut och hämtar mig då och tar en fika. Sen blir det hem och göra i ordning lite mat till oss. Får se vad vi kan hitta på för något gott! Nu ska jag gå ut och sätta mig i solen en stund och njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0