Ullared

Inatt vid ca 03.00 åker vi mot Ullared! Det blev bara jag och Andreas som åker dit, blev lite ändrade planer emot vad jag skrev i förra veckan . Men det går ju lika bra det. Blir som en liten mini semester över dagen för oss. Har laddat upp med fika och frukost som vi tar på vägen dit. Åker så pass tidigt för att vi ska vara där tills varuhuset öppnar vid 08.00.

Det har varit löning för nästa alla i veckan så kommer nog att vara mycket folk där borta nu, så bäst att vara där i tid. Jag ska få övningsköra den första biten på dit vägen så det ska bli kul. GPS:en är med så vi hittar bästa vägen:)

Mot Ullared snart:) Ska fixa det sista nu och göra kväller om några timmar så man hinner sova lite iallafal.

Hoppas på bra shopping i morgon och rätt så bra väder att köra i. Håll tummarna för oss!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-05-28 @ 14:59:33
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0