hemma från jobbet

Skulle ha jobbat en dagtur idag men har haft ont i magen i natt och har det lite fortfarande och sen har jag lyckats fått två ganska stora munsår på överläppen. Det gör så ont och jag brukar oftast få det om jag inte har sovit bra, håller på och blir sjuk/är sjuk, om jag inte ätit bra eller har stessat mycket. Jätte jobbigt! Imorgon är jag ledig i från jobbet och kan vila upp mig även då och hoppas på att det har blivit bättre. För sen på fredag kväll jobbar jag och hela helgen.

Idag skulle jag ha jobbat till fyra och efter det skulle jag ha varit hos frisören vid halv fem och klippt mig och sen senare vid sex tiden skulle jag ha träffat Linette och Lejla för en fika på stan. Men nu blev inget av detta av :(

Bjuder på två bilder på våra underbara katter.

 Märta                                                         Molli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0