Sol

Har precis kommit in från att ha suttit på balkongen en stund. Tänkt jag skulle ha suttit där längre men det blev alldeles för varmt. Hade inte riktigt orken till det. Vädret idag är helt underbart som det nu har varit i några dagar.. ca 25 grader varmt och strålande sol. Kan det bli bättre?!

Andreas jobbar sin sista dag på jobbet innan han går på semester i 4 veckor. Mindre än 2 timmar kvar nu. Jag får vänta 1 vecka till innan jag får semester, men det känns helt okej. Nedräkning på dagar sen förra veckan... 5 arbetspass kvar. När Andreas kommer hem så ska vi åka och handla lite till ikväll då vi ska laga något gott att äta. En mysig hemma kväll ska det bli idag! För i morgon så flyger Andreas upp till Umeå för att hälsa på sin bror med familj i drygt 1 vecka. Så det kommer bli tomt här hemma, men jag har ju våra tjejer kvar som kommer hålla mig sällskap då jag inte jobbar:)

Nu ska jag uppdatera mig lite på andra sidor och sen ta mig en kall och behövlig skön dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0