Länge sen

Nu var det jätte länge sen jag skrev något här i bloggen. Jag har haft semester i 2 veckor nu och har inte haft tillgång till dator hela tiden. Men när jag haft det så har jag inte haft någon lust att skriva något i bloggen. Men nu är jag tillbaka igen:)

Vi har hunnit med att varit upp i Sveg i lite mer än en vecka och haft det underbart skönt. Vad skönt det är att bara få vara och inte ha några tider att passa osv. Att bara ta dagen som den kommer. Nu har vi varit hemma i Örebro några dagar, men i morgon förmiddag rullar bilen iväg mot fina och härliga Göteborg.

Vi har bokat hotell där tisdag till torsdag så det ska bli skönt. Hotellet heter Gothia Towers, någon som bott där tidigare som kan berätta något om det?  

Skönt att komma i väg lite på små semestrar nu när vi bestämde oss för att inte åka utomlands något i sommar. Utan vi får se senare i höst om det skulle kunna bli något. Nu får vi se vad Göteborg har att erbjuda oss... 

Idag blir det att tvätta, packa och åka i väg med tjejerna till mamma som ska ha dom medans vi är borta.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0