Vårruset

Vad varm och kvavt det har varit de senaste dagarna ute. Igår sa de att det skulle bli regn ute vid ca två tiden men kom endast några droppar sen blev det inget mer. Skönt då jag efter jobbet cyklade upp på stan för att gå runt lite och sen möta upp Linette och Louise för att fika. Vi satt ute för första gången i år på cafét Bara vara. Var riktigt skönt.

När vi hade suttit där en stund så började det kom in en massa springandes / joggandes tjejer på sidan av oss. Det var Vårruset som kom:) Så vi satt kvar och tittade på det en stund. Var rätt roligt, kände igen en och annan som kom förbi som var arbetskompisar, vänner, bekanta med mer. Lejla kom joggandes med sin klasskamrater förbi oss. Hon var så duktig!! Jag, Linette och Louise bestämde oss för att nästa år ska vi också vara med! Ska bli kul :) Jag var med föra året med jobbet men kände i år att jag inte hade så stor lust då det skulle vara dagen efter våran friskvårdsdag.

Sen blev jag tvungen att åka i väg till jobbet igen för jag hade råkat fått med mig bensinkortet till våran bil på jobbet i min väska när vi tidigare under dagen var i väg och handlade. Så typiskt och jag hade ingen större lust att åka in med det idag då jag är ledig. Andreas kom och hämtade mig med bilen och körde mig så det gick snabbare än att jag skulle cykla dit. Var ganska trött igår kväll. Åkte hem och gjorde toast och sen blev det soffläge hela kvällen.

Var och hämtade ut ett paket innan vi åkte hem som hade kommit från HM. Ska packa upp det idag och se vad som finns i det och om allt passar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0