nästa vecka

Idag på förmiddagen har jag varit seg och trött. Även fast jag fick lite sovmorgon i morse.
Längtar faktiskt nu lite till nästan vecka men på ett sätt gör jag det inte. På tisdag åker jag och Andreas upp till Sveg för att vara där till på söndag. Kommer bli som en liten minisemester för oss båda.

Det ska bli skönt att vara lite ledig, men anledning till varför vi åker upp är för att vi ska på begravning. Andreas farmor gick bort för några veckor sedan:( Det är inget kul men jag tror det kommer bli bra när vi väl ha varit på den och fått som ett avslut på det hela lite. Jobbigt just nu men det kommer kännas bättre sen.

Katterna kommer få stanna hemma denna gång. Lite tråkigt men vi kan inte ta med dem upp då Andreas bror kommer ha med sina två katter och dom kommer inte så bra överens med våra. Så det blir bara synd om dom, då de mår dåligt. Så Märta & Molli kommer åka till mormor på måndag kväll. Vet ju att där kommer de ha det så bra så:) Bli bortskämda med mat och godis i massor. Tur att de kommer ganska bra överens med hennes tre katter, annars vet jag inte vad vi skulle ha gjort.

På tisdag kommer vi stanna till i Smedjebacken vid lunch är det tänkte hos Andreas mormor och sen kommer hans mamma också vara där. Ska bli jätte kul att träffa dom då det var ett tag sen nu. :) Sen fortsätter vi vidare uppåt. Om vi har tur kommer Andreas brors sambo också med till Sveg och deras bebis Ella som vi då kommer få träffa för första gången. Dom födde på samma dag som våra vänner Nina & Niklas gjorde. Mycket tjejer som föds nu. Vart har alla killar tagit vägen?


                                                   
Simson en utav min mormor & morfars katter. Som ni märker så tycker vi väldigt mycket om djur och speciellt katter i våran familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0