utemöbler check...

Sitter och tittar på serien Våra bästa år som går på kanal 3. Det är en riktig såpa, men ändå måste man titta lite då och då. Ska snart hänga en tvätt och sen åker jag ut till landet för att vara där över dagen och njuta även idag av solen. För i morgon blir det inget av det då jag jobbar kväll.

Igår kväll tog vi tag här hemma och monterade upp våra utemöbler som ståt tills nu nere i förrådet. Så det känns skönt att ha dem upp nu när det börjar bli fint väder. Det som fattas nu är en vaxduk och blommor till balkonglådorna som måste inhandlas snarast.

Så här ser utemöblerna ut. Köpte nya förra året på Plantagen och vi är nöjda med dom. Lätta att bära/flytta och bordet är i lagom storlek.





Nu ska jag ta och göra mig i ordning. Ha en riktigt härlig och skön dag och njut av solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0