trött i ben och fötter...

Nu är jag helt slut i ben och fötter efter våran friskvårdsdag med jobbet. Har gått och gått, upp och ner i träng. Var det inte uppför så var det nerför. Men bra träning har man iallafal fått i dag om inte annat! Vart att vi gick ca 1 mil.



Fin utsikt ner på sjöarna uppifrån bergen.



Mysigt blev det! Hade köpt med oss varsin valfri sallad som vi åt till lunch och sen hade vi med oss dricka, frukt, choklad och kaffe som vi tog efter vandringens gång.
Vi tände en brasa för att grilla lite marshmallows på pinnar efter lunchen.



Dagen i helhet har varit toppen bra! Vi trodde i morse att det skulle kunna bli regn under dagen men vi klarade oss utan! :)

Har precis varit in och tagit en skön och behövlig dusch nu när jag kom hem. Har även sökt igenom hela mig så jag inte fått någon fästing på köpet med hem från skogen. Men har inte hittat någon som tur är! Dom är ju så äckliga!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0