tidig kväll idag

Slutade idag vid fyra, har varit iväg och handlat lite efter det och nu är jag hemma. Lagade med hjärtat här hemma en god bacongryta med pasta så nu är vi mäta här i våra magar! Ska snart gå in i en dusch så jag hinner bli klar tills Ballar av stål börjar. Det är ju såå bra, men också väldigt pinsamt vissa gånger. Blir nog en tidig kväll idag, för börjar jobba sju i morgon bitti igen. Sista dagen innan ledigheten så det ska bli skönt.

I morgon står det mycket på schemat efter jag slutat. Hem och tvätta några maskiner tvätt, packa till tjejerna och åka iväg med dom till mamma och sen packa en väska till mig själv. Städa i ordning lite här hemma innan vi åker, så det ser skapligt ut när vi åter kommer hem på söndag. Alltid skönt att komma hem till ett städat hem när man varit borta. I helgen har det inte blivit mycket av städning när vi båda har jobbat. 

De har fått in jätte fina kläder på Nellys hemsida i veckan som varit. Vill handla lite nytt men ska inte göra det, utan ska spara. I allafall denna månad:) Har ju tidigare i veckan redan beställt lite från hm. Kanske väntar det något roligt i slutet av månaden som vi ska göra. Hoppas det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0