promenad i vårvädret + fika

Kom nästan precis innanför dörren här hemma. Mötes av mina två favorit tjejer, Märta & Molli! :) Alltid så himla glada över att se oss när vi kommer hem. Alltid någon som möter en i dörren och jamar massor och hälsar en välkommen hem:)

Var efter jobbet förbi Malin in stund. Vi tog en promenad upp på stan i det härliga vårvädret. Skönt att solen börjar titta fram lite nu igen. Aldrig fel. Trodde inte att den skulle göra det i och med att det regnade i morse när jag åkte till jobbet, men det sken upp ändå lite senare under dagen. Hoppas på att det kan bli bra väder till helgen då vi är lediga. Är faktiskt ledig i 6 hela helger tror jag det blir nu. Underbart! Efter promenaden gick vi hem till Malin och tog en fika innan jag skulle cykla hemåt. Fick se hennes student klänning idag. Den är jätte fin! Bra val...

Nu ska jag snart ställa mig och göra i ordning lite mat tills min kära sambo kommer hem från jobbet. Det blir Tomat- och pastasoppa! mumms så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0