hemma i soffan

Sitter just nu hemma i soffan och bara tar det lugnt. Andreas åkte iväg för ett tag sen för att möta upp jobbkompisarna på stan. Får se hur han tar sig hem senare om det blir taxi då bussarna inte åker förbi Sörbyängen senare på kvällen/natten. Det är så dåligt, bussarna slutar åka vid ca kl 23.00 redan. Har blivit till det sämre när de gjorde om alla busslinjer och turer för våran del.

Alltid när han är ute och jag är själv hemma så kan jag inte koppla av förens han har kommit hem igen. Ligger i sängen och halv sover och vaknar stup i ett om jag lyckats somna. Så det är skönt när man hör nyckeln i dörren och man vet att han kommit hem säkert, då kan jag sova riktigt gott!

Sitter nu och tittar på en massa repriser av The Hills på datorn som jag missat tidigare, mycket bra serie det där:)

Kommentarer
Postat av: Linette

Nya the Hills har ju släppts i USA nu! Kolla på tvtorrents.com för att ladda ned =)

Kollade på nya avsnittet igår, herregud Heidi säger jag bara!

Puss raring

2010-05-02 @ 11:02:28
URL: http://linettesblogg.blogg.se/
Postat av: Zandra

Tack för tipset:) Kan tänka mig Heidi eller kanske inte. Hon är ju helt förstörd i hela ansiktet och kroppen. Tragiskt att se!



Puss Puss

2010-05-02 @ 11:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0