helt slut

Jag var helt slut igår när jag kom hem vid 19 tiden efter en heldag på marieberg köpcentrum. Blev att laga mat för var jätte hungrig och sen slappa i soffan framför tven. Det behövdes kan jag säga. Mina fötter och ben hade gjort sitt för dagen. Mamma kom och möte upp mig där ute och sen lunchade vi på Pacos när Andreas hade lunch. De har verkligen god mat:) mumms. Sen var vi nog runt i nästan alla affärer och Ikea där vi handlade lite smått så som ljus och diverse.

Blev lite annan shopping i går också så som nagellack, hårspännen, en svart topp och sen köpte jag äntligen en ny mobil:)  Jag har pratat om det länge nu att jag ska köpa en men det har aldrig blivit av, men så igår slog jag till på denna skönhet från Sony Ericsson Aino. 
   

Vart lite orolig när jag kom hem att jag hade gjort ett impulsköp men nu när jag börjat knappa lite med den och kollat på funktionerna så har jag ändrat mig. Jag är nöjd:) 

Nu ska jag ta och göra mig i ordning för jobbet och sen åka iväg. Blir att prova det nya trådlösa headsetet som var till denna mobil när jag cyklar:) spännande och se hur det funkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0