Semester!

Igår kväll gick jag av mitt sista jobbarpass och gick på semester. Idag är det min första semester dag. Hur underbart som helst! Och vilket väder jag fick med... Kan inte bli bättre! :)

Helgen som varit nu när jag jobbat, har varit väldigt jobbig i och med värmen. Nu ska jag inte sitta och klaga på det fina vädret vi har, för det toppen. Men att jobba i 33 grader och inte ha någon luftkonditionering är katastrof. Vi har haft golv och bords fläktarna på hela tiden, de har gått högvarv. Man har känt sig äcklig hela tiden för det har bara runnit svett stup i ett och man har inte haft orken till mycket. Men det har bara varit att bitit i det sura äpplet och ta tag i det som skall göras. Vi är kämpat på alla som jobbade och vi gjonrde det bra!

Andreas kommer hem idag:) Äntligen, som jag har längtat. Varit en lång och ensam vecka, men i och med att jag har jobbat ganska mycket så har det gått fort ändå. Vi har ännu inte bestämt vad vi ska göra på våran gemensamma semester så det återstår att se. Ska nog prata lite om det nu när han är hemma igen.

Har idag en riktig slappar dag hemma med katterna. Vi tar det bara lugnt och njuter... Nu blir det att svalka sig lite med en stor tallrik med vaniljglass och chokladsås på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0