Jul i vårt hus

Nu var det jätte länge sen jag skrev någonting i bloggen. Senast jag loggaded in var i sommras nån gång.
Och nu är det vinter:) det är så underbart med all snö och att man får tända ljus och ha gott samvete av att kunna få vara inne och bara mysa i soffan:) Älskar!

Inte många dagar kvar nu till julafton och kan ni tänka er jag har fått semester på julafton i år. Det känna jätte bra då jag för första året på länge kan få ha en hel dag med min kära familj och fira den som vi brukar göra från morgon till sen kväll.

Har börjat att köpa julklappar men det är några kvar. Tänkte ta dom nån dag nästa vecka så jag bara kan luta mig tillbaka och inte behöva stressa dom sista dagarna med alla andra människor som ska köpa dom då.

Underbara jul... som ni kanske märker så är jag en person som tycker om JULEN:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0