Regn, regn och åter regn.

Vi som har sen semester i år fick verklligen dåligt väder... Hur tråkigt som helst är det. Nu har det regnat i jag vet inte hur många dagar och det verkar inte ta slut direkt. Vill ha sol och värme nu när jag går in på min sista semester vecka. Sen blir det jobb i nästan ett helt år innan man får njuta av lång ledighet igen!

I förigår tittade jag äntligen på Sex end the city 2. Inte lika bra som ettan men den får helt klart godkänt. Dom är ju så roliga och sköna dessa tjejer:)

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Det är Andreas sista dag på semester och i morgon väntar jobb för hans del. Vet att han inte alls känner för att börja jobba nu när han varit ledig så länge, men det är väl så de allra flesta känner när man har haft semester. Men bara man har jobbat några dagar så är man  inne i det igen och det känns helt okej.

Tror det kommer bli en riktig slappar dag hemma bara. Städa lite, tvätta, laga mat och mysa i soffan med nån bra film. Som sagt det regnar ute även idag så finns inte så mycket annat man kan hitta på. Hade göra legat och solat lite idag vid nån sjö och senare mot kvällen grillat, men det går ju icke! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0