Överraskning...

Har inte skrivit på några dagar nu igen. Men det har hänt lite tråkigheter och har därför inte haft någon lust att blogga. Vill inte gå in på vad som hänt just nu här i bloggen och det hoppas jag ni förstår.

Men i alla fall i onsdags kväll fick jag ett samtal i från Andreas bror Magnus med familj som bor i Umeå annars men som nu var på semester neråt i landet och var ca 10 mil från Örebro. Vi bestämde att de skulle komma förbi oss och överraska Andreas efter att han slutat jobbet. Och han blev överraskad när det senare knackade på dörren och där stod dom. Han hade inte listat ut något trots att jag hade varit tvungen att ljuga lite tidigare och var tvungen att pratat i telefonen ett antal gånger och gå ut. 

Dom sov över en natt och vi spenderade torsdagen ute vid Marieberg köpcentrum och Ikea. Köpte där nya frukost skålar som var i en härlig turkos färg. Ska knäppa kort sen och visa. Senare åkte de vidare till Stockholm. Men det var jätte roligt att dom kom och att vi fick umgås med dom och deras lilla tjej Ella på 3 månader. Fick hålla mycket och gosa med henne.. Så söt!

Annars har det inte hänt så mycket här. Börjar få lite ångest av att det är mina sista semesterdagar nu och att jag ska börja jobba igen på måndag kväll:( Så jag får njuta nu i fulla drag och ta vara på dom med vad allt det innebär. Tar dagarna som dom kommer.

Nu ska jag ta och laga ihop någon lunch till mig själv här hemma. Andreas jobbar idag men är ledig i morgon så får se vad vi ska hitta på då. Han har snart redan jobbat sin första vecka efter semester, hur sjukt är inte det egentligen. Tiden går så fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0