Mini-semester

Har ganska nyss vaknat här och sitter i soffan och äter jordgubbskräm & mjölk. Ska snart börja göra mig i ordning för första jobbkvällen på länge. Känns så där men snart är man ju inne i det igen. Alltid skönt med semester, synd bara att det är så långt kvar till nästa sommar då man får njuta av lång semester igen.

På onsdag efter jobbet åker vi till Stockholm där vi ska vara tills på torsdag kväll. Andreas ska dit och gå på Sverige - Skottland matchen som är på Ullevi. Jag ska inte med på den utan det blir Andreas, bror Magnus, kusin Johan och Ninas sambo Magnus. Jag ska umgås med Nina & Engla istället. Länge sen vi sågs nu så det ska bli kul:) Blir en liten mini-semester så här mitt i första jobbar veckan. Det är alldrig fel!

Ni får önska mig lycka till på min första jobbdag nu:)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0