De senaste dagarna

Vad har jag haft för mig de senaste dagarna? Jo jag har legat hemma sjuk. Började redan i lördags kväll att jag kände mig lite snorig och började få ont i halsen. På söndagen hade det blivit värre och i måndags vid lunch fick jag gå hem i från jobbet. Hade då också fått feber. Så nu har jag legat här hemma i nåra dagar och det har inte varit kul.

Har inte haft någon ork till absolut inget och börar känna av att jag får ont av att bara ligga ner hela tiden. Nu är i allafal febern borta och jag börjar känna mig bättre... Är endast halsen och näsan som ska bli bra nu. Ska jobba kväll i morgon och jag satsar på att kunna göra det. Vill inte vara sjuk längre för vi får ju besök i från Sthlm och Sveg på torsdag och dom ska ju stanna till på söndag. Har sett fram emot det och hur kul vore det att vara sjuk just då när de ska komma!

Det blir att köra på samma medicin några dagar till som jag gjort de senaste dagarna. Och den består utav:

• Halstabletter Vicks Blue extra strong & Fischer men´s friend
• Nezeril nässpray
• Ibumetin
• C-vitamin - Blåbär brustablett
• Te - masala chai & honung


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0